Frivillig på Naturskolen

Kom og vær med og gør noget af dét du er god til i hyggeligt samvær med ligesindede, Naturskolens Venner har altid plads til flere

Bidrag til dit nærområde på den sjove måde!

Frivillig naturskole

Naturskolens venner

“Naturskolens Venner” en frivilliggruppe med interesse for naturen og naturskolen. Det er en gruppe ildsjæle som på hver deres måde bidrager til at løse praktiske opgaver, hjælper ved arrangementer og ture på naturskolen eller på anden vis indgår i naturskolens liv.

Måske er du smed, gartner, tømrer, syerske eller noget helt andet? Måske har du gode ideer og tid til at forbedre naturskolens udearealer?

Vil du gøre en forskel i dit nærområde ved at skabe uforglemmelige og lærerige oplevelser for vores gæster? Så kontakt Svenstrup Naturskole i dag.

Vi ser frem til at møde dig og sammen skabe fantastiske minder og læring i vores lokale natur. Din indsats vil gøre en værdifuld forskel.